2016. május 17., kedd

A szavazás humora

Ma a mellettem lévő szavazófülkéből egy hang: - Na akkor X-eljük be ki lopjon négy évig.
Az OVB egyelőre nem tudja, mi lenne, ha ma lennének a választások.

A lényeg, hogy az előttünk lévő kocsma a kampánycsend alatt is zavartalanul üzemel.

Kinéztem az ablakon, még nincs kolbászból a kerítés.. de már nagyon várom.

Az Olimpia rendezést ezek után azért átgondolnám.

Ezek négyévente egyszer dolgoznak (kivétel az eu választás), akkor is elkúrnak valamit.

Hétfő reggel: -Olyan fáradtnak tűnsz, pihenned kellett volna a hétvégén. -Sajnos nem volt rá alkalmam. Szavazni voltam.

Az m1 riportere interjút akart készíteni a sorban állókkal de kiderült hogy azok nem szavazókör előtt állnak sorba, hanem gyrosért.

A magyar demokrácia még csak 20 éves, és máris utolérte az urnazárási pánik?

Még jó hogy a VB-t nem az OVB szervezi! nem látnánk a meccseket, a végén megmondanák, ki lett a bajnok.

Jó napot kívánok! a 735-ös vagyok innen a sor végéről. Az otthoniaknak szeretném küldeni a VÁRJ MÍG FEL KEL MAJD A NAP című számot. Köszönöm!

Szavazás'10 jegyek vehetőek nálam, hazamenős és ottalvós. Zuglóiaknak kedvezmény, welcome drinknek mikrózott tea!

Aszongya: Nem hivatalos 54,19,16,7 hmmm már csak egy szám kell és megjátszom a lottón.

Siess OVB, hamarabb lesz kész az 5-ös metró!

A Bocskai útról az utolsó szavazó már a 4es metróval fog hazamenni.

SMS a főnöknek: Rendkívüli szabadságot veszek ki április 12-re, mert már 00.30 van és én még mindig sorban állok,hogy szavazhassak.

Süveges Gergő: éjfélre az OVB kivételével mindenki tudni fogja az eredményt.
Viktornak 8 év után újra megjött a ciklusa!

"Az OVB kicsit olyan mint a MÁV télen: meglepte őket, hogy esik a hó..."

A kampánycsend megsértődött.

Még a kampányban azt mondta Orbán Viktor, hogy 12-én reggel egy új országban ébredünk! Én Spanyolországot szeretném, köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése