2016. május 15., vasárnap

A jó életbe! Hát engem meg fog enni a kosz!

Kiderült nem tudok kezet mosni! Sőt! Most is koszos a kezem még ha nem is látom annak. Ez aztán a beszarás! Azt hiszem öregségemre illő és ideje lesz annak hogy megtanuljam a kézmosást. A legnagyobb szégyenem pedig az,a gyerekeimet sem jól tanítottam erre. Ez azt jelenti qrva rossz anya voltam!
Kijelentem azért megnőttek és nem haltak bele az örökös koszos kéz miatti malőrbe.
No de most okoskám megmondja nekem,hogy mossam meg a kezeimet böcsülettel.
Íme a cikk!

Megtanítjuk kezet mosni, mivel eddig nem jól csinálta.       ( Bekaphatod!)

Valószínűleg rosszul mossa a kezeit. Most is koszosak. Pedig néhány lépést követve tiszták is lehetnének. 

(Lehet sósavazni kéne az ökleimet?)

Egy skót kutatók által készített tanulmány, amelyet a WHO is támogat viszont megmutatja a leghatékonyabb megoldást a kéz tisztítására. A folyamat mindössze 42,5 másodpercig tart és hat lépést tartalmaz.

1. lépés: Dörzsölje össze a tenyerét.
2. lépés: Dörzsölje a tenyereit elölről hátra, majd hátulról előre. Ugyanezt tegye a kézfejével, ügyelve az ujjaira.
3. lépés: Dörzsölje meg a tenyerét az ujjaival, majd az ujjai közt lévő területet.
4. lépés: Zárja össze az ujjait és dörzsölje össze újra, majd az ujjai másik oldalával is dörzsölje át a tenyerét.
5. lépés: A bal hüvelykujját tegye a jobb tenyere közepébe és kezdje el dörzsölni körkörös mozdulatokkal.
6. lépés: A jobb hüvelykujját tegye a jobb tenyerébe és végezze ugyanazt a mozdulatot, mint a másik tenyerénél. Tiszták a kezei.

(Szóval....A jó édes anyukádat Te idióta! Szinte mindenki így mos kezet ezt merem állítani! Ha most azt hiszed bunkókám hogy bárkinek a lelkébe tapostál,akkor tévedsz! Azt meg igenis tudnod kellene hogy ha netán egy ici-pici bacika marad a kézen és én az lenyalom mondjuk,az csak erősíti az immunrendszeremet.
Mondjak még valamit okoskám? Kutatók kimutatták,azért van oly sok beteg gyerek mert szinte sterilizálva vannak és ezáltal az immunrendszerük szart sem ér! Nézz már utána pupák!
Azt meg honnan a bús 3,14csából veszed hogy most is koszosak a kezeim? Lehet egy hónap alatt nem volt annyit vízben a praclid mint nekem csak a mai napon! No még egy! Lehet hogy a Te hülyére mosott csattogóid ellenére is hamarabb földobod a pacskert mint én aki Te szerinted koszos kézzel élek! Szóval kedves naplopóm,mert az vagy ha ilyen baromságokra van időd, én szarás után törlöm a seggem alaposan,sőt még Johnson babatörlőt is használok! Utána kézmosás. Te mivel törlöd vajon? Az 5 centis műkörmeiddel? Mert amellett a seggedhez a papír oly messze van mint Makó, Jeruzsálemhez ez tuti! Tudnod kell hogy igen mérges vagyok!!!!)

By Vadász Ili
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése