2016. április 29., péntek

Sírva röhögtem

Istenkém! Elkapott az ihlet!:)

Ma délután kis kertész leány voltam és serénykedtünk a férjemmel erőst a kertben. Kijött a szomszédasszonyom is faszányosan nekiöltözve mert hogy az unokájának ma van a ballagása.
Megálltunk csicseregni egy kicsit mert mondta a magáét rendesen mi meg nevettünk mert igen jópofa csaj. Mit ád Isten,ki jött az ő szomszédasszonya is,Teri mama. Ő egy igen idős nénike. Látom szedegeti a gazt egy vödörbe. Erre szomszédasszonykám közelebb ment hozzá és kérdi tőle.
"Hogy áll a cukra Teri néni?"
Az feleli: "Tegnap hoztak három kilót,most van!"
Szégyen gyalázat de úgy kitört belőlünk a röhögés hogy nekem folytak a könnyeim.
Mikor megtudott szólalni szomszédném azt mondja: " Te ez olyan süket mint a tök!"
Szomszédnőm odaszól Mamikának: "Igaz hogy nem hall?"
Teri néni: Szerdán árulták a halat."
Mit mondjak,bepisiltem!
Szomszédném: "Bassza meg nem azt kérdeztem mikor árulták a halat hanem azt hogy nem hall rendesen igaz?"
Teri mama: "Nekem nem kell hal mert szálkás!"
Szomszédném nekem mondja: "Látod? Mondom én hogy tök süket!"
Hát mi olyan nevetést lecsaptunk a kertben hogy a fél utca hallotta ez biztos.
Na de Teri mama is nevetett ám velünk de kegyetlenül.
Szomszédném mondta is neki hogy tudja min nevetünk? Erre Teri mama mégjobban nevetett.
Sajnálom szegény kis öregasszonyt mert nagyon öreg már és beteg is. Szomszédném vásárol be neki ha kell de mint mondja sokszora gutaütés kerülgeti mert valóban nem hall normálisan és inkább leírja neki a mondandóját mert az gyorsabb mint mutogatni. Figyeljük a mamikát mindig ha netán baj érné valaki nyissa már rá az ajtót!
Szomszédném ment a ballagásra,én meg befelé fürödni és közben egy bugyogó cserét is megejtettem ha már egyszer így jártam. :)))


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése